Wirtualny Sekretariat
Wirtualny Sekretariat to idealne rozwiązanie dla firm, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują w kompletnego biura, a jednocześnie poszukują oszczędności w tym zakresie. Fizyczny wynajem lokalu zawsze wiąże się z wysokimi opłatami, koniecznością zakupu wyposażenia i zatrudnieniem osoby do obsługi biura.
W ramach usługi można otrzymać dedykowany numer telefonu stacjonarnego z możliwością przekierowywania połączenia. Klient dzwoni pod numer stacjonarny a wirtualna sekretarka odbiera połączenie i mówi komunikat: ” Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 ” – po wybraniu numerku 1 może albo nastąpić bezpośrednie przekierowanie do Państwa albo drugi komunikat przykładowo: Dział sprzedaż – wybierz 1, dział Reklamacje – wybierz 2, Połączenie z konsultantem – wybierz 3. Podstawowa cena wirtualnego sekretariatu zawiera jedną pozycję czytanego menu. Za każde kolejne podmenu wirtualnej sekretarki obowiązuje dopłata 10 PLN brutto.
Przykład 1
Komunikat pod odebraniu wirtualnej sekretarki – “Dzień dobry, Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 “.
Ten komunikat mieści się w podstawowym pakiecie.
Przykład 2
Komunikat pod odebraniu wirtualnej sekretarki – “Dzień dobry, Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 “.
następnie po wybraniu 1:
Dział sprzedaż – wybierz 1, dział Reklamacje – wybierz 2, Połączenie z konsultantem – wybierz 3
Są to 3 dodatkowe rozwinięcia podmenu – do podstawowej ceny pakietu wirtualny sekretariat, obowiązywać będzie dopłata w wysokości 3x 10 PLN brutto (łącznie 30 PLN).
Wirtualny sekretariat profesjonalnie obsługuje połączenia przychodzące. Dzięki temu Państwa firma sprawi wrażenie dużej i solidnej, z którą klient może się skontaktować w każdej chwili.
Przedstawiamy wszystkie korzyści Wirtualnego Sekretariatu:
- wyeliminowanie kosztów zatrudnienia pracownika tj. wynagrodzenie oraz ZUS,
- posiadanie stacjonarnego numeru telefonu firmowego,
- brak konieczności wyposażenia i utrzymania stanowiska pracy,
- zwiększenie wiarygodności firmy w oczach klientów poprzez łatwość kontaktu telefonicznego,
- podniesienie prestiżu Twojej firmy dzięki profesjonalnej obsłudze połączeń telefonicznych
- odbieranie połączeń telefonicznych, podczas gdy jesteś np. na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie,
- oszczędność czasu.