WIRTUALNY SEKRETARIAT

Wirtualny Sekretariat

Wirtualny Sekretariat to idealne rozwiązanie dla firm, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują w kompletnego biura, a jednocześnie poszukują oszczędności w tym zakresie. Fizyczny wynajem lokalu zawsze wiąże się z wysokimi opłatami, koniecznością zakupu wyposażenia i zatrudnieniem osoby do obsługi biura.

W ramach usługi można otrzymać dedykowany numer telefonu stacjonarnego z możliwością przekierowywania połączenia. Klient dzwoni pod numer stacjonarny a wirtualna sekretarka odbiera połączenie i mówi komunikat: ” Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 ” – po wybraniu numerku 1 może albo nastąpić bezpośrednie przekierowanie do Państwa albo drugi komunikat przykładowo: Dział sprzedaż – wybierz 1, dział Reklamacje – wybierz 2, Połączenie z konsultantem – wybierz 3. Podstawowa cena wirtualnego sekretariatu zawiera jedną pozycję czytanego menu. Za każde kolejne podmenu wirtualnej sekretarki obowiązuje dopłata 10 PLN brutto.

Przykład 1

Komunikat pod odebraniu wirtualnej sekretarki – “Dzień dobry,  Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 “.
Ten komunikat mieści się w podstawowym pakiecie.

Przykład 2

Komunikat pod odebraniu wirtualnej sekretarki – “Dzień dobry,  Firma “Nazwa_Twojej_firmy” wybierz 1 “.

następnie po wybraniu 1:

Dział sprzedaż – wybierz 1, dział Reklamacje – wybierz 2, Połączenie z konsultantem – wybierz 3
Są to 3 dodatkowe rozwinięcia podmenu – do podstawowej ceny pakietu wirtualny sekretariat, obowiązywać będzie dopłata w wysokości 3x 10 PLN brutto (łącznie 30 PLN).

Wirtualny sekretariat profesjonalnie obsługuje połączenia przychodzące. Dzięki temu Państwa firma sprawi wrażenie dużej i solidnej, z którą klient może się skontaktować w każdej chwili.

Przedstawiamy wszystkie korzyści  Wirtualnego Sekretariatu:

  • wyeliminowanie kosztów zatrudnienia pracownika tj. wynagrodzenie oraz ZUS,
  • posiadanie stacjonarnego numeru telefonu firmowego,
  • brak konieczności wyposażenia i utrzymania stanowiska pracy,
  • zwiększenie wiarygodności firmy w oczach klientów poprzez łatwość kontaktu telefonicznego,
  • podniesienie prestiżu Twojej firmy dzięki profesjonalnej obsłudze połączeń telefonicznych
  • odbieranie połączeń telefonicznych, podczas gdy jesteś np. na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie,
  • oszczędność czasu.